02 maj, 2007

Första dagen på praktiken

Min dag började med att jag tittade fel på klockan imorse och kom till praktiken en timme tidigare än vad jag skulle, så jag fick vänta där tills alla kom klockan 7.

Jag fick packa och plocka upp plantor där på hyllor. Det var kanske runt 1000 plantor jag fick upp under en dag. det var jäkligt varmt där men ändå skönt man slapp ju frysa.

Jag har fått ett skåp och två egna handukar att använda när jag är där. Min praktik varar mellan 7 på morgonen och 4 på eftermiddagen. Jag blev trevligt bemött där, det gjorde det mycket trevligare.

Jag har varit brandvakt åt Sebbe idag som jag varit under hela helgen också. Bussen ska in på ny besiktning under fredagen. den var där i förra veckan nån gång.

Puss o kram alla lingonbarn...

1 kommentar:

annorlunda mamman sa...

du får kolla in katternas blogg nu.
http://mizzans.blogspot.com
kram mamma